دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

دستگاه حضور و غیاب F300

دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این دستگاه در رنج میانی دستگاه ها قرار دارد و متناسب با مجموعه ها و شرکت های مختلف می باشد.البته ما این مدل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی را به مجموعه های کارگاهی که با دست سروکار دارند (در صورتی که دست آن ها صاف یا کثیف می شود) پیشنهاد نمی کنیم.این دستگاه امکان ثبت تردد از طریق اثر انشگت، کارت بدون تماس و رمز عبور را برای شما فراهم می کند.به این روش که در زمان ورود پرسنل یا افراد به مجموعه بدون نیاز به زدن کلیدی انگشت تعریف شده ی خود را روی سنسور دستگاه گذاشته تا تیک سبز را روی صفحه نمایش مشاهده کنند و برای خروج نیز به همین صورت انجام می شود.



سنسوری که در این مدل دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی به کار رفته است از نوع سنسور نوری ضدخش می باشد که در صورتی که اثر انگشت به خوبی تعریف شده باشد در کمتر از ۰.۵ ثانیه تردد را ثبت و ذخیره می کند.همراه این دستگاه دو نرم افزار است که عملیات پردازش و محاسبات تردد ها را انجام می دهد .برای ارتباط بین دستگاه و نرم افزار دو راه مختلف پورت شبکه و پورت USB وجود دارد که روش دوم کار را برای مشتریان بسیار آسوده می کند و نیازی عملیات کابل کشی و داکت کشی ندارد.یعنی دستگاه می توانید در هر مکانی نصب شود و شما به راحتی تخلیه اطلاعات را انجام داده و برای متصدی نرم افزار ارسال کنید.دیگر مزیت این دستگاه امکان تعریف سطح دسترسی برای افراد مختلف می باشد یعنی شما به راحتی می توانید مشخص کنید که چه شخصی به منو ها دسترسی داشته باشد و یا این که شخصی فقط بتواند عملیات تخلیه را انجام دهد.همچنین امکان تعریف هر ۱۰ انگشت برای افراد وجود دارد تا در صورت زخم شدن یا … بتوانند با انگشت دیگری تردد خود را ثبت کنند.

همراه با نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق و دستمزد رایگان

دستگاه حضور و غیاب f400

توضیحات دستگاه حضور و غیاب مدل f400 : (همراه با نرم افزار حضور غیاب رایگان و حقوق دستمزد)

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز دستگاه حضور و غیاب جایگزین ورود و خروج های دستی شده است. با وجود دستگاه حضور و غیاب افراد به راحتی تردد خود را ثبت می کنند و نیازی به برگه های ثبت تردد و محاسبات دستی و دشوار نیست.همچنین امکان تقلب و ثبت ساعت به صورت دلخواه برای پرسنل وجود ندارد.در واقع امکان خطا و ناحق شدن حقوق کسی با آمدن آن کمتر شده و باعث سهولت و صرفه جویی در زمان مدیران شده است.

دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی که در تصویر مشاهده می کنید مدل F400 فراتکنو است که یکی از محبوب ترین دستگاه حضور و غیاب شرکت فراتکنو می باشد.در این دستگاه قابلیت شناسایی از طریق اثر انگشت ، کارت بدون تماس و رمز عبور تعبیه شده است. بدین صورت که پرسنل می توانند از طریق یکی از روش های بالا تردد ورود، خروج، مرخصی یا ماموریت خود را ثبت کنند.شما می توانید برای هر شخص ۱۰ اثر انگشت را تعریف کنید که اگر به هر دلیل (کثیفی انگشت،زخم شدن انگشت و …) شخص نتوانست با یکی از انگشت ها تردد بزند با انگشت دیگر انجام شود.روی این دستگاه برای هر شخص یک کد کاربری در نظر گرفته می شود که فقط مخصوص خود همان شخص است.راه های ارتباطی بین دستگاه و نرم افزار حضور و غیاب علاوه بر پورت شبکه که با یک کابل بین دستگاه و کامپیوتر وصل می شود می توانید از طریق USB و بدون نیاز به کابل کشی انتقال اطلاعات را انجام دهید.این دستگاه دارای سخنگوی فارسی و سیستم عامل لینوکس می باشد.در هر بار تخلیه اطلاعات شما می توانید بازه ی زمانی دلخواه را انتخاب کنید تا یک نسخه ی کپی از تردد پرسنل برایتان ارسال شود.یکی دیگر از مزیت های این دستگاه قابلیت آپلود عکس پرسنل می باشد تادر زمان ورود خروج تصویر شخص روی LCD دستگاه نمایان شود.همچنین تمام منو های آن فارسی می باشد تا به راحتی هر شخصی بتواند با دستگاه کار کند.مزیت دیگر مهم این دستگاه امکان تعریف مدیر می باشد تا هر شخصی بجز مدیر نتواند به منو های آن دسترسی داشته باشد.

راهکار برخورد با کارمندان مشکل ساز

همان طور که همه می دانید افراد از لحاظ شخصیت ، شیوه برخورد و منش زندگی با هم متفاوتند. نیاز های افراد وارزش‏هایشان نیز با یکدیگر فرق دارد.پس این طور می توان گفت که برای هر کارمند شیوه ی برخورد خاصی را باید در نظر بگیریم. یک مدیر لایق و موفق به کارمندان خود باید این طور بنگرد که هر شخص مانند خود ما دارای ضعف ها و ایراداتی می باشد که باید برای رفع این معایب ابتدا در خودمان سپس در کارمندان، تا حد امکان تلاش کنیم.امروز با مقاله ای دیگر از سایت دستگاه حضور و غیاب فراتکنو در خدمت شما هستیم تا راهکار های این نوع مشکلات را با هم مرور کنیم.
معمولا کارمندان مشکل ساز آسان ترین راه برای اعلام مخالفت خود را در شیوه کارکردن و رفتار خود اعمال می کنند. گاهی اوقات هم افراد به صورت ناخودآگاه و بدون هیچ قصدی این رفتار ها را انجام می دهند.

۱-درست رفتار کنید

اکثر مدیران، بیشتر زمان کاری و یا حتی زمان زندگی خود را صرف فکر کردن راجع به کارمندان مشکل ساز و شاکی بودن از کارمندانی که وظیفه خود را درست انجام نمی دهند می کنند و هیچوقت کمکی نمی کنند تا رفتار اینگونه کارمندان را تغییر دهند. مدیر موفق در برابر هر عملی که کارمندش انجام می دهد ابتدا خوب فکر می کند که از کجا شروع شده و متناسب با آن با رفتار آن شخص عکس العمل نشان می دهد.

۲- دلایل اصلی مشکل را پیدا کنید

واقعا با تمرکز کامل به حرف های این افراد گوش دهید. صبور، مثبت و بی‌طرف باشید و با چند مورد یا چند کلام هم صحبت شدن تصمیم گیری یا قضاوت نکنید. سوال خود را به صورت کلی و دقیق بپرسید تا پاسخ یک کلمه ای دریافت نکنید.گاهی نتیجه‌گیری از این صحبت ها بسیار ملایم و با سرعت کمتری اتفاق می‌افتد و گاها ممکن است برای حل یک مشکل نیاز به جلسات متعددی باشد.در میان این صحبت ها نیز ما خود رشد کرده و برای موضوعات واقف می شویم.

۳-خودتان مشکل را چک کنید

همیشه واقعیت‏ها را در نظر بگیرید و به شایعه و غیبت ها بی اهمیت باشید.سعی کنید حرف دیگران روی شما تاثیری نداشته باشد زیرا فردی که شایعه پراکنی ‏می‏کند خودش نیز به نوبه خود، کارمندی مشکل ساز است.
اگرشما خودتان چیزی را ندیده‏اید یا اطلاعات کافی از آن مشکل ندارید، بیشتر بررسی کنید. دقت کنید خود شما بخشی از مشکل نشوید، زیرا زمانی که مدیری به طور کامل از مشکلات آگاهی پیدا می کند دیگه آرام و صبور بودن مشکل تر است.

۴-مقاوم باشید

اگر واقعا یک مشکل آن قدر عمقی و بزرگ است و فکر شما را آزرده می کند، پس هیچوقت با آن مشکل نیایید. فرض کنید، کارمندان شما موظفند در تایم خاصی با دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی تردد ورود و خروج خود را ثبت کنند و فردی هیچ یک از روز های ماه تردد را ثبت نمی کند(با آن که شما بار ها یادآوری و تذکر داده اید) و آن شخص همیشه شاکی هست که حقوق من درست محاسبه نمی شود، شما حق دارید به طور جدی تری با این فرد برخورد کنید.

۵- ارزیابی کنید

در ابتدا باید به این قدرت برسیم که بدانیم کی و کجا به این رفتار کارمندان واکنش نشان دهیم.. گاهی لازم است که سریع اقدام کنید تا وضعیت خراب تر نشود در غیر این صورت بهتر است قبل از هر واکنشی‏ راجع به آن خوب تمرکز و فکر کنید.گاهی کارمندان به دلیل اسـترس‏های شغـلی و زندگی شخصی شان مشکل ساز می‌شوند و اساسا مشکل ساز نیستند. به عنوان مثال زمانی که کارمندی از دیگری شکایت یا بی احترامی می کند باید فورا جلوگیری کرد تا مشکل حادتر نشود.

۶- رسیدن به راه حل خوب

نتیجه نهایی در مواجهه با کارکنان مشکل‏ ساز، رسیدن به راه‌حل توافقی است که رضایت شما و کارمند را جلب کند و می‏دانید این گونه مشکلات ادامه دارد تا زمانی که طرفین به یک تعامل برسند. کارکنان لازم دارند بدانند چه رفتارهایی صحیح و چه رفتارهایی نامطلوبند. بیان مشکلات به صورت شفاف از سوی مدیر (متناسب با شخصیت و عملکرد کارمند) همیشه مفید است. پس مطمئن باشید کارکنان این شفاف سازی به صورتی که به کسی بی احترامی نشود را دنبال می کنند و شما نیز راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید.

موفق و ناموفق ها


۵ ویژگی مدیران موفق

کسی که مدیریت یک اداره ، مجموعه و یا مدرسه را به عهده دارد باید تمامی صفات ممتاز و نکات مثبت را نسبت به سایر افراد داشته باشد. در همه ی تمدن های بشری در طول زمان های مختلف این یک اصل پذیرفته شده است که مردم یک مدیر سالم، درستکار، راستگوی و پای بند به قانون را می پسندند. در دنیای امروز ، مدیریت یک علم رو به رشد به شمار می رود که نیاز به یاد گیری می باشد. برای تشخیص چنین فردی چه چیزی مورد نیاز است و چطور می توان این فرد را از دیگران تشخیص داد؟
امروز از وب سایت فراتکنو در خدمت شما هستیم تا ۵ ویژگی مهم را برای یک مدیر موفق در بهبود مجموعه می تواند موثر باشد را با هم بررسی کنیم.

برقراری نظم در مجموعه

یکی از مهارت هایی که مورد نیاز یک مدیر موفق می باشد این است که توانایی برقراری نظم در مجموعه را داشته باشد.یک مدیر لایق باید بتواند با توجه به جو عمومی مجموعه و بدون آن که تشنجی به وجود بیاید ورود و خروج پرسنل را کنترل کند. برای سرعت عمل در کار می توان از ابزار های مختلف نیز بهره گرفت به عنوان مثال با یک دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان هم می توان ورود و خروج را به طور دقیق بررسی کرد و هم این که می توان از زمان به طور مفید تری استفاده کرد.

انتقادپذیری و صبوری مدیران

مدیران در عین حال باید به کارمندانشان فرصت دهند که در یک فضای سالم و مؤدبانه ، نقدهای خود را مطرح کنند.کسی که مدیریت یک مجموعه را بر عهده می گیرد ، باید بداند که در هر مجموعه ای از یک کلاس درس تا اداره ی یک کشور همواره درباره اش انتقاد وجود خواهد داشت. کسی که تحمل انتقادات افراد مختلف را ندارد ، اساساً نباید وارد فاز مدیریتی شود و اگر کسی بخواد تمام انرژی اش را صرف مقابله با افراد کند مسلما از وظایف اصلی اش باز می ماند.

ارزیابی دوره ای

یک مدیر خوب باید مانند یک ناخدا دائما تمام کشتی و مسیر را زیر نظر داشته باشد که آیا کشتی تحت مدیریت او در مسیری که تعیین شده پیش می رود یا خیر؟ این که ارزیابی دوره ای در چه بازه زمانی (روزانه ، هفته ای ، ماهانه ) انجام گیرد ، بستگی به نوع کارتان دارد ولی آنچه مسلم است این که مدیریت بدون ارزیابی دوره ای ، راندن در تاریکی است. گاهی با یک ارزیابی متوجه می شویم که مسیر اشتباه است و یا با یک اصلاح کوچک سود دهی کشور بسیار بالاتر می رود.

راستی و صداقت

یکی از مواردی که باید قابل توجه باشد صداقت با کارمندان و راستگویی می باشد. زیردستان اغلب از مدیرانی را می پسندند که صادق و قابل اطمینان باشد. پذیرا بودن و خلوص از مهم ترین مواردی است که اغلب زیردستان از آن تقدیر می کنند و دوست دارند که مدیر آنان دارای این دو ویژگی باشد. راستی و صداقت مدیر باعث گسترش روابط زیردستان با وی و برخورد صمیمی و در نتیجه مدیریت اثربخش می شود.

از اشتباه کردن پرسنل نترسید

احتیاط کنید که پرسنل را از اشتباه کردن نترسانید. در این صورت کارمندان به مرور زمان تمایلی به تصمیم گیری شخصی ندارند چون ممکن است اشتباه کنند و دائما خود را با شما چک می کنند.در ظاهر شاید این از نظر شما خوب باشد ولی با این کار هیچ جای پیشرفتی برای آن ها باقی نمانده و کلی از زمان خود را باید صرف رسیدگی به ریز کارهای پرسنل کنید..به آنها اعتماد کنید و حاشیه خطایی برایشان در نظر بگیرید.


5 ویژگی مدیران موفق

نتیجه گیری
در کنار موارد بالا به این نکته دقت کنید که از ابزار ها برای مدیریت مجموعه خود استفاده کنید. به عنوان مثال برای برقراری نظم می توان از دستگاه حضور غیاب استفاده کرد شما با کمی هزینه با خرید یک دستگاه حضور و غیاب ارزان می توانید از شر کاغذ های حضور و غیاب و محاسبات آن خلاص شوید یا برای نظم دادن به کار ها از یک مشاور برنامه ریز خبره استفاده کنید تا با نگاهی کلی به مجموعه شما بهترین راهکار ارائه شود و برای فروش موثر تر از یک کارشناس فروش قوی تر استفاده کرد زیرا بخش سوددهی را همین بخش فروش برای ما انجام می دهد.

امیدوارم این مطلب نیز برای شما مفید واقع شود و با بکار گیری این موارد به پیشرفت روز افزون مجموعه و شرکت خود کمک کنید.