دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

ده مولفه برتر دستگاه حضور و غیاب

  مطالعات تحقیقاتی سال ۲۰۱۱ نشان داده‏اند که %۶۰ سازمان‏ ها از زمان‏ بندی اتوماتیک استفاده می‏ کنند. تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت ‏های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره ‏وری در کار این میزان افزایش یافته ‏است.

خوب پس بخش ها به چه صورت از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می ‏کنند؟

ما نگاهی به Veritime، سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب خود انداخته ‏ایم و چند مولفه‏ بسیار معروف و مفید را به اشتراک گذاشته‎‏ایم، در اینجا چند مولفه‏ مطلوب آمده است.

تصدیق برگه زمان‏ بندی
آیا می‏خواهید دقت زمان‏گیری کارمند خود را بهبود بخشید؟ البته که می‏خواهید.
برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت ‏های کاری با سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب از برگه زمان‏بندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ‏ها استفاده می‏ کنند. بیشتر قسمت‏ ها حداقل به مدیری برای بررسی این برگه ‏ها قبل از ارائه به بخش کارپردازی نیاز دارند. سامانه‏ شما باید به شما اجازه‏ تنظیم این فرآیند را به همان روشی که می‏خواهید بدهد و میزان درستی آن را مشخص کند. مدیران می‏ توانند زمان کارمندان خود را بررسی و آن را تایید و یا رد کنند.
بعضی قسمت‏ ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره‏ حقوق به مدیران خود استفاده می‏ کنند، و بعضی دیگر گزینه ‏های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی ‏های غیر ضروری را به کار می‏ برند.

دستگاه حضور و غیاب

قانون کار بر ساعت هفتگی
بخش‏ های اداری عاشق توانایی هستند که با سامانه ی زمان‏ گیری بدست می‏ آورند و می ‏توانند دقیقا کار هفتگی را محاسبه کنند و دقیقا برای همان زمان به کارمندان خود حقوق دهند.
با سامانه‏ حضور و غیاب خود، شما باید بتوانید قوانین ویژه ‏ای برای پرداخت کار بر ساعت، و زمان کار شده‏ طبق برنامه وضع کنید، برای مثال اگر کارمندتان ۵/۱ برابر برنامه‏ زمانی کار کرد، یا دو برابر کار کرد، یا به طور ترکیبی کار کرد.

تقویم برتر
همه باید رویدادهای بخش خود را – تعطیلات، مرخصی‏ ها، حوادث، تاخیر، خروج زودتر – که بر برنامه و حقوق کارمندان تاثیر می‏ گذارد، مدیریت کنند. به این دلیل است که تقویم برتر مولفه ی معروفی در سامانه‏ های حضور و غیاب است.
با این تقویم در نرم ‏افزار زمان‏گیری خود، می‏ توانید رویدادهای خود را ایجاد کرده و آنها را برای هر فردی یا گروهی خاص از کارمندان تان اعمال کنید. این رویدادها به طور خودکار برای برنامه‏ مناسب کارمندان نشان داده شده است. به این معنا که هر قسمت نباید وارد رویدادهای هر کارمند شود و کارمند نیازی به اطلاع دادن غیبت آن روز خود ندارد. بر اساس قوانینی که وضع می‏ کنید سامانه به طور خودکار قوانین پرداختی آن روز را اعمال می‏کند.
دستگاه حضور و غیاب  همچنین باید روزهایی که به طور غیر منتظره مجددا برنامه‏ ریزی می‏ کنید را اداره کند. برای مثال اگر حوزه‏ شما به علت بارش برف از روز مدرسه خارج می‏ شود می‏ توانید «روز برنامه مجدد» و روز جبرانی ‏ای که خارج از برنامه‏ معمول کارمندان است را در تقویم تنظیم کنید. (مثل یک روز جمعه یا یک روز پس از پایان سال تحصیلی)

گزارش لیست حقوقی اختصاصی
یکی از بهترین فواید سامانه‏ مدیریت حضور و غیاب ارسال داده‏ های دقیقی است که از سامانه ی لیست حقوقی خود جمع کرده اید. اکثر قسمت‏ ها با سامانه‏ های زمان‏گیری از گزارش خروجی لیست حقوق برای محاسبه‏ زمانی کارمندان استفاده می‏ کنند که شامل اسامی کارمندان، نوع کار، شماره حسابداری، گزینه‏ های کارمزد، مکان‏ ها، دلایل غیبت و موارد دیگر هستند.
یک سامانه‏ی منعطف گزارشاتی پیش‏ ساخته را ارائه می‏ دهد و به شما اجازه می دهد تا گزارشات اختصاصی خود را بر اساس نیازتان بنویسید. این گزارشات اختصاصی دسته‏ بندی، فیلتر، و داده ‏های گروهی را میسر می ‏سازد تا به راحتی زمان‏بندی و استثنائات پرداخت را مشاهده کنید و داده‏ ها را برای لیست حقوقی مورد بررسی قرار دهید.
وارد کردن و خروجی گرفتن این اطلاعات ساعت ‏های کار دستی ثبت داده‏ ها در لیست حقوقی را حفظ می‏ کند و خطر اشتباه را کاهش می‏ دهد.

ردیابی معلمان جایگزین
آیا می‏دانستید می ‏توانید با این سامانه زمان کاری معلمان جایگزین را نیز ردیابی کنید؟
در حالی که سامانه‏ خودکار sub-calling وظایفی را که کارمندان جایگزین پذیرفته ‏اند ثبت می‏ کند، سامانه‏ی k-12 زمان حقیقی کار هر کارمند جایگزین را می‏ گیرد. قسمت‏ های آموزشی از این مولفه برای بررسی زمانی که کارمندان جایگزین کار می‏ کنند استفاده می‏ کنند تا ساعات کاری آنها در لایحه‏ مراقبت مقرون به صرفه (به ویژه برای جانشینان کارهای چندگانه در مکان ‏های متفاوت) را گزارش دهند.
به علاوه (مختص به Veritime) کارمندان جایگزین شما می‏توانند با یک ID و یا Pin وارد Aesop و یا Veritime شوند.ورودی ‏های کارمندان

شما با دستگاه حضور غیاب قسمت ‏ها می‏ توانند به روش ‏های متفاوتی زمان‏گیری کنند، که شامل برگه‏ زمان‏بندی الکترونیک و ساعت ‏های وب می ‏شود.
یکی از رایج‏ ترین روش ‏ها از طریق کیوسک مرکزی است که کارمندان می ‏توانند ساعت ورود یا خروج بزنند. با یک سامانهی زمان‏گیری منعطف، می‏ توانید سخت ‏افزار خود را انتخاب نمایید و ورودی را آن گونه که ‏می‏ خواهید تنظیم کنید. بسیاری از بخش‏ های آموزش از کامپیوترها یا تبلت‏ های متصل به اینترنت (مانند ipad) استفاده می‏ کنند تا به کارمندان اجازه دهند به ID و یا pin خود وارد شده ساعت ورود و خروج خود را ثبت کنند. بعضی دیگر از دستگاه اسکن استفاده می‏ کنند که ثبت ساعت از طریق بارکد، تکه‏ های مغناطیسی، کارت‏ های مغناطیسی و یا فوب ‏ها یا حتی بارکدهایی بر گوشی‏ های هوشمند صورت می ‏گیرد.

ساعت بر پورتال
بعضی قسمت ‏ها نیز می‏ خواهند منعطف ‏تر باشند و به کارمندهای شان اجازه می ‏دهند از کامپیوترهای خود ثبت ساعت کنند و نه از ورودی ثبت ساعت.
با زمان‏گیری پرتال شما می ‏توانید به کارمندان تان URL دهید و یا میانبری ویژه برای شان ایجاد کنید تا با ID و یا pin خود ساعت ورود و خروج را ثبت کنند.

دستگاه حضور و غیاب

برنامه ‏های کاری
دریافته ‏ایم که تقریبا همه برای برنامه‏ ریزی وظایف گروه‏ ها و کارمندان و یا پست‏ های کاری از برنامه کاری استفاده می‏ کنند.
با این ویژگی می‏ توانید ساعت شروع و اتمام و زمان استراحت برنامه ‏های خاص را تنظیم کنید. این برنامه‏ ها ممکن است شامل همان ساعت کاری هر روزه، یا ساعات متفاوتی در روزهای گوناگون هفته باشند. همچنین می ‏توانید در مورد کسر خودکار برنامه‏ های استراحت بدون حقوق که کارمندان ساعت آن را ثبت نمی‏ کنند تصمیم بگیرید.

مکان‏ یاب افراد
با گزارش مکان‏ یاب لحظه‏ ای در سامانه‏ حضور و غیاب خود می‏ توانید ببینید کارمندان شما دقیقا در کجا هستند. به سرعت می ‏توانید ببینید چه کسی سر کار خود نیست، چه کسی طبق غیبت برنامه‏ ریزی شده بیرون است، و چه کسی اکنون ساعت ورود یا خروج زده است. قسمت‏ های کاری این ویژگی را به علت قابل مشاهده بودن و اعتبار اطلاعات آن بسیار مطلوب می‏ دانند.

داده ‏های غیاب
دیگر منفعت مهم این سامانه، متصل بودن آن به سامانه مدیریت حضور و غیاب است. برای مثال برای کاربران Veritime و Aesop، به اشتراک‏ گذاری انتخاب داده ‏ها در محصولات ایجاد شده است. به طور ویژه Veritime داده ‏های غیبت را از Aesop می‏ گیرد و مستقیما در برنامه کاری کارمندان اعمال می‎کند. بر اساس نوع غیبت و دلیل آن Veritime این زمان را در برنامه با قوانین دقیق لیست حقوق تطبیق می ‏دهد تا پرداخت یا عدم پرداخت را مشخص کند.
داده‏ های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان ‏های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می ‏کند. اگر غیبت باید خارج از زمان کاری قرار گیرد، Veritime حقوق ساعت کار را با دلیل ترک کار محاسبه می‏ کند و ترازهای ترک کار کارمند را در هر دو سامانه به روز رسانی می‏ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.