دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

قیمت گذاری دستگاه حضور و غیاب

دستگاه حضور و غیاب دارای مدل های مختلفی می باشد که قیمت گذاری آن را مشخص می کند. نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. بهترین دستگاه حضور و غیاب را زمانی می توان انتخاب کرد که متناسب با مجموعه ی ما باشد. در واقع نمی توان گفت که ارزانترین دستگاه حضور و غیاب خوب است.

سیستم حضور و غیاب

اگر کمی جستجو کرده باشید متوجه این موضوع می شوید که دستگاه حضور و غیاب دارای چند نوع می باشد در ابتدا می خواهیم هر کدام از این دستگاه ها رو یه مختصر توضیحی بدهیم و نقاط قوت و ضعف هر یک را برایتان بیان کنیم:

  • دستگاه حضور و غیاب کارتی
  • دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی
  • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور و غیاب کارتی

دستگاه حضور و غیاب کارتی ساده ترین و ارزانترین نوع این سیستم ها می باشد. نحوه ی عملکرد این دستگاه ها بسیار آسان بوده و به این شکل است که برای هر شخص یک کارت و رمز عبور می توان تعریف کرد که پرسنل در زمان ورود و خروج کارت خود را مقابل دستگاه قرار می دهند و تردد می زنند. نقاط ضعف دستگاه حضور و غیاب کارتی احتمال گم شدن یا فراموش کردن کارت و سوء استفاده از کارت توسط شخص دیگر را فراهم می کند و نقطه قوت آن بدلیل صرفا کارتی بودن این دستگاه از لحاظ اقتصادی جزو مقرون به صرفه ترین دستگاهها می باشد.
دستگاه حضور غیاب F70

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رایج ترین سیستم حضور و غیاب در حال حاضر می باشد. این مدل ساعت حضور و غیاب نسبت به مدل کارتی به دلیل سنسور اثر انگشتی که در آن بکار رفته است پیچیدگی بیشتری دارد. به دلیل سیستم بیومتریکی که  در آن بکار رفته میزان خطا را کاهش می دهد.

یکی از معیار های موثر در قیمت دستگاه حضور و غیاب نوع سنسوری می باشد که در آن بکار رفته است که هر چه سنسور سریع تر عمل کند قیمت آن را نیز گران تر می کند. اگر بخواهیم نقطه ضعفی برای آن بگوییم، استفاده از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را برای محیط هایی که براثر کار اثر انگشت خود را از دست داده اند پیشنهاد نمی کنیم و ممکن است در زمان تردد با مشکل مواجه شوند و اما نقاط قوت آن شناسایی سریع و خطای پایین آن می باشد.
سیستم حضور غیاب wl50

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

و اما دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدیدترین سیستم حضور و غیاب می باشد که با بررسی ویژگی های صورت، چهره ی افراد را ذخیره کرده و در زمان تردد کافیست پرسنل به سنسور دوربین دستگاه ساعت زنی نگاه کنند تا تردد برای آن ها ثبت شود. قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره نسبت به سایر مدل ها گران تر بوده و تنها دلیل آن، استفاده از سیستم بیومتریک برای کنترل تردد می باشد.

سیستم حضور غیاب VF300نکته ای که برای همه ی مدل ها لازم است بدانید این است تمامی مدل ها را می توانند به صورت قابلیت های ترکیبی ارائه شوند مثلا مدل تشخیص چهره الزاما فقط تردد از طریق چهره نیست بلکه سازنده می تواند قابلیت ثبت کارت یا حتی اثر انگشت را نیز اضافه کند و همین مسئله در قیمت دستگاه حضور و غیاب بسیار موثر بود‌.

پس نتیجه می گیریم که همه ی دستگاه های حضور  قیمت ثابتی ندارند و با توجه به تعداد ویژگی و کیفیت هر دستگاه قیمت آن متغیر است.

امیدوارم این مقاله شما را به خوبی راهنمایی کرده باشد.همچنین می توانید برای استعلام قیمت دستگاه های حضور غیاب فراتکنو با شماره ۷۷۶۵۱۸۰۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را بیشتر راهنمایی کنند.