دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

دستگاه حضور و غیاب

ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو

برنامه حضور و غیاب رایگان یا پیشرفته؟

اگر قصد خرید یک دستگاه حضور غیاب را دارید انتخاب نوع برنامه حضور و غیابی که نیاز مجموعه ی شما را برطرف کند یک مسئله مهم و اساسی می باشد. در واقع دستگاه حضور و غیاب عملیات ذخیره تردد افراد را از طریق تشخیص چهره و یا اثر انگشت انجام می دهد و این نرم افزار حضور و غیاب است که اطلاعات پرسنل را پردازش و محاسبه می کند.پس داشتن یک برنامه حضور و غیاب مناسب از عوامل اصلی یک سیستم حضور و غیاب به شمار می رود.

برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • کیفیت عملکرد دستگاه حضور و غیاب
  • قیمت دستگاه حضور و غیاب
  • داشتن یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب
  • پشتیانی قوی و پاسخگو

برنامه حضور و غیاب می تواند تاثیر بسیار مهمی در کنترل پرسنل و مدیرت آسان تری را برای مدبران داشته باشد.گاهی پیش می آید که کارکنان به هر دلیلی در محل کار خود حاضر نشوند و یا با تاخیر برسند، بهترین و مطمئن ترین راه حل ممکن استفاده از یک سیستم حضور و غیاب می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب رایگان

شما با داشتن یک برنامه حضور و غیاب می توانید لیست کارمندان و شیفت های کاری شرکت را تعریف و مدیریت کنید. به این صورت که می توانید برای هر کارمند به صورت مجزا شیفت کاری انتخاب کنید و حضور و غیاب کارکنان را کنترل و مدیریت کنید. امروزه اکثر شرکت های فروش دستگاه حضور و غیاب همراه دستگاه، یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان ارائه می کنند.معمولا این برنامه حضور و غیاب که به صورت رایگان همراه دستگاه عرضه می شود دارای محدودیت هایی می باشد که اگر برنامه ساعت زنی پیچیده ای نداشته باشید نیاز مجموعه ی شما را برطرف می کند.تصویر زیر نمونه ای از یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب فراتکنو
در واقع یکی از مواردی که در خصوص این سیستم ها لازم به توضیح است نوع نرم افزاری می باشد که همراه دستگاه حضور و غیاب فروخته می شود.به طور مثال یک نرم افزار حضور و غیاب پیشرفته، که امکان تعریف شیفت های مختلف چرخشی که هر نوع الگوی کاری را ساپورت کند با یک برنامه حضور و غیاب رایگان که فقط امکان تعریف یک الگوی اداری ساده را دارد عملکرد آن متفاوت است و در قیمت گذاری یک سیستم حضور و غیاب نیز موثر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.